ZWROT

Wypełnij formularz odstąpienia od umowy, który otrzymałaś/eś wraz z przesyłką.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz go pobrać tutaj https://keddo.pl/formularze/Odstapienie_od_umowy.pdf

Zapakuj przedmiot, który chcesz zwrócić oraz dołącz do paczki formularz odstąpienia od umowy.

Przesyłkę prosimy starannie zabezpieczyć.

Paczkę ze zwracanym produktem zaadresuj na adres:

keddo.pl

Centrum Logistyczne

ul. Grodzieńska 9

17-300 Siemiatycze

Ważne! Nie przyjmujemy przesyłek nadanych "za pobraniem" (opłać przesyłkę z góry) oraz paczek nadanych za pomocą Paczkomatów.

Poczekaj na zwrot należności. Nastąpi on w ciągu 14 dni, liczonych od momentu odebrania przesyłki w naszym magazynie.

Zwrot płatności nastąpi na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

WYMIANA

JAK MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONE PRODUKTY ?

Zwróć produkt zgodnie z instrukcją podana powyżej (ZWROT).

Złóż nowe zamówienie w dowolnym dla Ciebie momencie. Pamiętaj, aby opłacić nowe zamówienie.

Należność za produkty, które do nas odesłałaś/eś zostanie zwrócona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki w magazynie.

REKLAMACJA

Zanim odeślesz produkt na reklamację wyślij do nas zgłoszenie w dowolnej formie: telefoniczne pod numerem xxxxxxxxx lub poczta elektroniczną na adres: sklep@keddo.pl

Nasi konsultanci udziela Ci instrukcji w jaki sposób odesłać reklamowany towar. Przed wysłaniem produktu na reklamację poprosimy Cie o przesłanie zdjęć wady oraz jej krótkiego opisu na adres: sklep@keddo.pl - usprawni to proces reklamacji. 

Wypełnij formularz reklamacyjny, który otrzymałaś/eś w mailu wraz z potwierdzeniem zamówienia.

Jeżeli nie posiadasz formularza możesz go pobrać tutaj https://keddo.pl/formularze/Reklamacja_towarow.pdf

Na zwrot produktu masz 30 dni kalendarzowych.

Odeślij wadliwy produkt wraz z wypełnionym formularzem na adres:

keddo.pl

Centrum Logistyczne

ul. Grodzieńska 9 

17-300 Siemiatycze

Na odesłanie wadliwego produktu masz 30 dni - liczone są one od dnia zgłoszenia reklamacji.

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane maksymalnie do 14 dni kalendarzowych.