FRANCZYZA

glowna.png

Franczyza sklepu obuwniczego KEDDO to europejskie standardy, ugruntowane procesy biznesowe, korzystne warunki współpracy, regularne odnawianie kolekcji, program lojalnościowy i promowane sieci społecznościowe.


Prowadząc franczyzę sklepu obuwniczego "KEDDO" uzyskujesz prawo do używania rozpoznawalnej w Europie marki "KEDDO", a także wypróbowanego i przetestowanego modelu biznesowego prowadzenia działalności gospodarczej. Nie przegap wyjątkowej okazji, aby rozpocząć swoją działalność handlową w sklepie obuwniczym "KEDDO".

ZALETY FRANCZYZY
KEDDO

ikon-vygoda.jpg

OPŁACALNY

  • Świadomość marki;
  • Okres zwrotu projektu wynosi od 12 do 18 miesięcy;
  • Inwestycja do indywidualnego uzgodnienia;
  • Wyjazd kierownika szkolenia w firmie jest bezpłatny;
  • Nie ma opłaty marketingowej.
ikon-nadegno.jpg

NIEZAWODNY

  • Indywidualne obliczanie inwestycji i okresów zwrotu;
  • Przeprowadzanie oceny wyników biznesowych;
  • Ocena poprawnej lokalizacji strony dla przyszłego sklepu;
  • Ugruntowany system zarządzania przedsiębiorstwem;
  • Przemyślana macierz asortymentowa;
  • Pomoc w tworzeniu zamówień;
  • Konsultacje w zakresie merchandisingu.
ikon-udobno.jpg

DOGODNIE

  • Wsparcie na wszystkich etapach współpracy od wyboru lokalu do szkolenia personelu sklepu;
  • Zgodność z zasadą elastyczności w wyborze formatu sklepu;
  • Stała komunikacja z pracownikami;
  • Atrakcyjność wyglądu projektu;
  • Dostarczanie sezonowych koncepcji projektowania witryn sklepowych i powierzchni handlowych;
  • Uruchomienie sklepu trwa 30 dni.

SKLEP OBUWNICZY
KEDDO

glowna.png

Pełna powierzchnia handlowa o powierzchni 60-120 metrów kwadratowych, z niezapomnianym rozwiązaniem i niepowtarzalnym stylem dekoracji. Markowy sklep obuwniczy KEDDO to dobrze przemyślana przestrzeń handlowa, z wyraźnym podziałem na strefy.

NAROŻNIK (CORNER)

W ramach współpracy oferujemy również Narożnik (Corner) (sklep w sklepie). Sekcja firmy KEDDO w ogólnej przestrzeni sklepu partnera, posiadająca własny projekt z wykorzystaniem markowych atrybutów marki.

copy3.png
copy3.png

ZALETY:

  • 1. Rozpoznawalny styl korporacyjny;
  • 2. Projekt reklamy: w każdym sezonie dostarczane są modele nowego projektu;
  • 3. Ekskluzywna, profesionalnie zagospodarowana przestrzeń handlowa - przyciąga uwagę kupujących, podnosi status produktu, zwiększa wskaźnik sprzedaży i obrotów.

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI


telefon: 604 406 474
E-MAIL: iwona@ANALPA.com